Nezávislé hodnocení

Pokud by potenciální budoucí klient společnosti AWD nebyl stále přesvědčen o kvalitách služeb poskytovaných zaměstnanci společnosti, může zapátrat na informačních internetových portálech nebo v novinách po nezávislém hodnocení holdingu. Během několika let působení společnosti na českém finančním trhu byla vykonána řada anket a výzkumů veřejného mínění ohledně kvalit finančních služeb poskytovaných řadou privátních bankovních firem, mezi kterými se nacházela i AWD Česká republika. Na základě rozsáhlého průzkumu časopisu Osobní finance z roku 2008 byla společnost AWD vyhlášena nejlepší společností na trhu v oblasti poskytování finančního poradenství. Obdobně koncipovaný výzkum prováděli v roce 2010 i jedny z nejčtenějších novin Mladá Fronta Dnes, ve kterém se společnosti AWD podařilo zaujmout stejně tak jako u předešlého průzkumu první místo. Mladá Fronta Dnes koncipovala svůj výzkum jako mimořádný test 6 největších poradenských společností, poskytujících finanční poradenství na území České republiky. Výsledek byl vypočtením průměru z hodnocených kritérií (spokojenost zákazníků, ochota při jednání, firemní zázemí apod.) a společnosti AWD Česká republika se podařilo v tomto průzkumu zvítězit.

Redaktoři Mladé Fronty dokázali ocenit především vysvětlení „Privátní finanční strategie“, jakožto klíčového nástroje ve vytváření plánování důchodového finančního zajištění a optimalizaci financí, dále dobrou diverzifikaci klientských investic, ale také rychlost odezvy a luxusní prostory, ve kterých jsou vedena pracovní jednání. Neméně přesvědčivým argumentem pro vítězství společnosti AWD byl i přístup poradců ke klientům.

Ipsos Tambor

Kromě vítězství v šetření vedeném novinami Mladá Fronta Dnes se podařilo společnosti AWD zvítězit i v prvním a nejrozsáhlejším testu, který byl připraven společností Ipsos Tambor pro časopis Osobní Finance v roce 2008. Ipsos Tambor je jednou z největších a nejrenomovanějších českých firem v oblasti výzkumu veřejného mínění a tzv. mystery shoppingu. Hlavním úspěchem, kterého se podařilo AWD Česká republika v rámci průzkumů dosáhnout, bylo potvrzení jejich pozice jakožto lídra trhu finančního a investičního poradenství a s tím související poražení společností, jejichž jména v privátním bankovním sektoru opravdu hodně znamenají. S celkovým počtem 75,7 procent se tak společnosti AWD podařilo porazit Českou spořitelnu, která obsadila druhé místo s celkovým počtem 49,1 procent, dále ČSOB s 41,7 procenty, nebo Komerční banku s 2,4 dosaženými procenty. Kromě výše zmíněných výsledků se neustále společnosti AWD daří dosahovat úspěchů a ocenění nejen v České republice, ale i v rámci působení jejích zastupitelských úřadů a poboček v ostatních evropských zemích.

I přes dosažené výsledky v anketách, které uvádí, že AWD bezpochyby patří mezi lídry finančního trhu nejen na území České republiky, se společnost neustále snaží přicházet s novými inovacemi a přístupy, které její pozici nadále upevňují a poskytují ji schopnost držet se o krok napřed oproti konkurenci. Nejlepším pozitivním hodnocením společnosti je totiž úsměv na tvářích jejích zákazníků.